Detta eviga påminnande...

Kvällens första stund där jag kan andas, låta mina tankar vara fria och jag kan slå mig till ro i soffan. Kvällsmålet smakar ljuuuuvligt, jobbat idag så jag blir alltid hungrig när jag kommer hem. Och jag ÄTER DÅ !!!
Ärligt talat är jag så jävla less på allt som har med ätstörningar att göra. Hur det förpestar livet för dem som är sjuka och för dem som är medberoende. En ätstörning är en EGOISTISK sjukdom och den förstör personer som egentligen är vackra och fina,smarta,normala...
värst av allt är det att se en person helt ändra sitt sätt att tänka, det blir så ologiskt, dumt och tidskrävande.
JAG VET HUR DET FUNKAR, för jag har varit i detta helvete. Orkar inte gå in på hur och vad jag var för sjuk. Men jag var tillräckligt sjuk att jag under lång tid velat ta livet av mig.
Och nu när man omges av folk som har samma skit blir jag så jävla förbannad för jag vill slå dem i huvudet. Man förlorar vänner på den sjukdomen, man förlorar sin självkänsla, man förlorar sitt omdöme om hur man ser ut, man förlorar sitt självförtroende, man blir korkad och instabil, osäker och olojal.... till vilket syfte... jo för att bli smal?!

vart faaaaaaaaaaan ifrån har man fått för sig att SMAL = LYCKLIG !?!?!


TRÖTT PÅ SKITEN. Det är jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0