Det ligger i luften!

Hosta, förkylningar, snoriga näsor, trött ögon...Ush, alla går runt och är förkylda.
Jag sitter själv & fryser i soffan. Brrr... Och vädret gör ju inte direkt att man blir piggare. ( gråmulet!)

Startade morgonen med en mumsigfruskost tillsammans med Oscar. Om det finns en person som jag faktiskt trivs att äta frukost med, så är det han! Vi känner varandra så bra att ibland behövs de inte mer att bara äta tillsammans, utan att prata.
Anyway, idag blev det:
  • gröt m protein(äggvita)+ soyamjölk,socker ca, 1msk ( jaaag vet måste sluta sockra allt!)
  • En knäckemacka m skinka/Avocado/ägg + kaviar. ( proteeeiiner, mums!)
  • 1 dl juice också då..
Efter maten i magen gick jag till gymmet och körde Helenas pass, activio spinning. Man cyklar med pulsband runt magen och uäh, det var fanimej jobbigt! Tror dock jag ställde inte lite för hög puls?! :) Men skönt att träna lite, ska spendera resten av dagen hemma hos en Klasskamrat och jobba på vårt 90 minuters seminarium till nästa vecka. Har även bokat upp mig på middag ikväll.. bara mat idag haha :)
Well well, efter träningen var jag hungrig igen, som vanligt..haha.
66 g nötter och en mini pannkaka m grädde/sylt. Återhämtningsmål?! :)

Struntsamma, jag är nog på g till förkylning och det får jag inte BLI! För på lördag är den 1 mil som min stackars trötta kropp ska pressa sig igenom. Men nog allt ska de gå!

Puss och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0