Bad update!


Usch, så dålig blogger jag är. Tror jag har en hatkärlek till detta men idag kliade fingrarna och jag känner mig inte helt redo att stänga ner denna blogg!
Helgen har varit omtumlande, gick igenom en privat grej som tog mycket på krafterna. SÅ helgen gick i lugnets tecken. Fick tjej-sällskap av Martina,Clemente och Amanda på lördagskvällen. Sushi & vin blev det :) Sen rullade söndagen in och jag rullade ut från gymmet efter ett ben&ryggpass....ganska diciplinerat sådant. Men träningen överlag har blivit lite ditt som datt, dvs. lite slarvig. Igår va jag också tröööött och seg efter att ha suttit i skolan till 16.30 så då orkade varken jag eller kroppen träna thaiboxning. Blev en 7 km jogg/promenadtur. Jogging inslaget kom som ett paket på posten, energin som va tvungen att användas kom efter halva promenaden, as nice :)

Kvällen spenderades med Oscar, entrecote och ugnsbakad morot/palsternacka och Beasås...MUMS!
Och nu sitter jag här, halv sju på morgonen. Tänkt gå en pw meeen ja orkade inte och beslöt mig för att ha en lite längre frukost istället. Sånt är också nice :D

Hmm..träningen i veckan, hur ska den se ut då?! Vi räknar från söndag tkr jag ;) haha.
Söndag: Rygg&ben
Måndag: Pw,stavgång + löp/promenadrunda.
Tisdag: Stavgång(i skolan) + lunchpromenad.
Onsdag: Activiospinn 8.30 + bodypump 9.30?
Torsdag: pw + activiospinn 19.05
Fredag: PLUGGDAG/VILODAG
Lördag: TOPPLOPPEEET ! ( PANIK,haha!)
Söndag: VILODAAG!

Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0