Anna anna Anna Anna anna anna då....

Nej... nej nej nej och NEJ. Ha ha.. Livet är lagom ironiskt ibland alltså...

September och Oktober kommer bli omtumlande månader. Men jag är glad för det kommer bli bättre.
Fick p-piller utskrivna idag. Med dem kan jag reglera min mens och även"hoppa över den" i månader i streck. Med andra ord kommer jag inte BEHÖVA HA PMS besvär...inte på samma sätt som innan.
Självklart måste jag ha i åtanke att det tar tid för kroppen att ställa om sig.
Men det finns förklaringar till allt. OCH FYFAN VAD DET GER MIG LYCKA !!!

Visst dagens matintag har varit svajjit... but well well well.. soon it will be good igen.

Frukost: keso m pumpafrön + halv avocado.
mellis: 1/2 proteinbar + kokt ägg.
Lunch: paprika,tomat,keso,pumpafrön m stekt spenat/halloumi ost + 1/4 bit av en proteinbar.
Mellis: Proteinbar ( en hel)
Middag: Köttfärs med ris/creme fraiche, ketcup,sallad & en godis ( fan fan fan då)
Efter träning?!

Jajuste, ikväll blir det thaibox. Kommer bli ett tungt pass för mig ;) första träningen på 4 dagar och dessutom har jag varit i deppispeppis humör. Dvs ätit skit, viktökning och trööööööött... Men men, snart så ! TÅLAMOD.

oscar & jag i påskas. orelevanta foton men tkr om dem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0