YEY!

Yey!
Mamsen blev superduper glad.
När hon kom hem så stod massagebordet redo och jag gav henne en grundlig kroppsmassage i 1,5h!
Därefter var det middag och Oscar kom ner från jobbet i samma stund.
Middagen bestod av :
Förätten: Mozarella m pinjenötter m touch av hallon Balsamico/olivolja & salt+peppar.
Varmrätt: Fullkorns spaghetti + Annas egengjorda Korv/salvia/tomatsås-röra. Blev JÄTTEGOTT :) jag är grym på matlagning faktiskt. Lagar ALDRIG med recept och innan jag börjar ser jag framför mig hur det ska smaka och jag bara vet liksom vad och hur mycket det ska vara.. jepp, am good ;)
Efterätt: 3 bakelser från Spaaks. Som vi alla dela på i fyra bitar,haha.

OCH, efterrätter är jag dock INTE bra på...bakning = tråååkigt.
Efter maten slog vi oss ner på soffan, kolla Idol och hade det jätte trevligt. Tror mamsen blev nöjd! :) Grabbarna hade köpt jättefina presenter till henne också.

IDag fortsätter firandet! Fast först ska jag och Brorsan på Sparringen sen ducsh & en biltur till Lidaa! Där vi ska luncha med släkten. Myspys :)

Dagens frukost blev: Äggomellett m ost,1/2 avocado, ruccolla sallad och 1 1/2 skiva danskt rågbröd m smör. GOTT! MÄTT :)



TREVLIG HEEEEEEEEEEEEEELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0