vilken skön kommentar? Anonym ,yeah right.

haha förbud?
Fick rolig kommentar, att jag har förbjuden mat? OOOOKEJ, då har den personen ingen koll på vad jag äter?!
För jag äter allt nuförtiden. Därav godisförbudet. Vill faktiskt få resultat och därför inte äta godis.
Att jag "förbjudet" godis som är fullt med eämnen, grishud etc. ser jag inte som ett sorligt förbud?
Snarare borde folk, tjejer, äta normal mat och INTE äta godis?! :P

Med det sagt så är även avocado,grapefrukt,ägg och kaviar en enastående frukost om man har tarmproblem och INTE TÅL FIBRER!!! Mer än så tänker jag INTE argumentera för mina tarmar,min mage och jag vet vilken mat vi mår bäst av.

Men anywaaay, måndag idag då! :)
Gick en liten runda imorse, skönt! Tokstäda igår med Oscar som sagt och vi slocka tidigt igår. Annars blir det skolbänken idag till 16.30 och därefter en proteinshake och ett thaiboxningspass! Woho!
Ikväll ska jag och Oscar käka dinner togheter, Ugnbakad torsk m smör/sweetchili/lök samt råris och ngt gott till det.
IGår var jag nämligen topp-kock och lagade 3 maträtter på EN Timme!!

En tacopaj,torsk m äggsås, och ugnsbakad torsk.
VI hade 1000g torsk i frysen och ja va tvungen att ordna något :)

PUSS KRAM!! // ÄNNI - BANNÄNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0