Ut och traska!

Gissa vart jag ska?!?!



Fördelen med att pojkvännen börjar jobbet 05.30 är att man själv vaknar och faktiskt går ut på en upppiggande morgonrunda! Händer inte varje dag and thats fine. Men nu är jag pigg så varför inte passa på?!?!

Sen vill jag uppmärksamma min vän Martina. För att inte bli privat vill jag säga till dig. Ibland är vägen upp mer skrämmande än att bita sig fast i botten. Men man måste våga för när man tagit sig över, det som just nu känns som världens största berg, DÅ kan man nästan ta sig igenom alla bekymmer som man stöter på. Man måste vara rädd ibland, men man måste våga se sin rädsla och inte vara feg och skylle den på andra  eller sig själv. Man väljer själv, du är fri till att leva lycklig. Det ÄR upp till dig! MEN, jag VET gumman, att ibland är det andra bekymmer som sätter sig emellan dig & lyckan. Men tro på dig själv i alla val du gör, för vad du än väljer så är det RÄTT! Tänk på : Det ända kravlösa förhållandet du kommer ha i ditt liv, det är gentemot dig själv!!!
Men detta sagt, så tycker jag du va modig!!! du vet vad jag syftar på.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Martina

<3<3<3<3<3 !!!

2011-10-07 @ 07:07:33
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0