Torsk

Wunderbar sköööndag har det varit ! :)
Har skrubbat,rensat skafferiet, putsat och donat i heeeela lägenheten från kl 11.30-17 !
Oscar var på städhumör så vi har verkligen storsatsat hela dagen och vi är stolta de är vi :)
Hann även med att storhandla på Maxi idag! Grapefrukts,kvarg,avocado, ägg, kyckling och mycket mer!
Ska satsa nu på gymmandet/thaiboxen och ska försöka få resultat av all träning!
Lagat 3 lunchmatlådor inför veckan, 100 g torsk, 50 g potatis och äggsås! Jepp, snålar inte med det goda men lagom mycket ska det vara!
Blev ju en godispåse igår iallafall, haha! 200g lösgodis.
Så vi konstatera igår att vi SKA sluta med våran"ovana" att köpa godis. För 3 månader sen hade varken jag eller oscar ätit godis på nästan ett år... skitstolta. Sen helt från ingenstans börja vi "unna" oss godis varannan helg, nästan varje helg.
Och det är INTE så jag brukar köra! Så med andra ord. ANNA SKWARSKI, DU HAR GODISFÖRBUUUUUD! ;)
Fram til 24 December ska jag inte äta något godis, ALLS!
Jag ska självklart unna mig mammas äppelkaka tex. och nötter, frukter men inte GODIS! Aight?!

Imorgon kör vi igång med "bra mat i veckan-veckan". Avocado,ägg och grapefrukt frukost, torsk till lunch och ngt lättare till middag.
Samt thaiboxning, första passen sen 2 veckor tillbaka :(

Va gör vi? Nu köööör vi :) PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte vad jag blir.. arg, ledsen, frustrerad? Varför äta typ ingenting? Frukosten ska vara mer än så... Men det är ju upp till dig. Jobbigt att se hur du ska vara strikt med maten. Förbud är bara dumt..

2011-10-09 @ 19:49:51
Postat av: Tessan

Ät mer potatis kvinna!!! :) Hoppas du mår bra,utbildningen verkar ju skit kul!:) puss och kram från kalla Umeå!

2011-10-10 @ 12:23:32
URL: http://tessan.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0