Solen skiner...

Och det gör inte jag. Suck.
Borde typ gå en hurtig långpromenad, fick en ofrivillig sovmorgon. Stod vi tåget när sms kmr "vi börjar 11"
MEN TACK! Säg det inte EN TIMME INNAN vi ska börja! puckon...

Ush, Idag när jag vaknade låg ångestlocket över mig. Blev anfådd av att ligga i sängen,försökte somna om. Sova bort det. Tänka bort det.
Vaknade någon timme senare och it's still here. Köpte köp-frukost på pressbyrån. Först tänkte jag hoppa frukost. Har för mkt klump i magen - känsla. Men de blev latte & fralla. Supernyttigt... Eller tja, mitt problem är nattmålen. Fan alltså, hur svårt kan de va att äta regelbundet och lagom?!
Och inte nog på de, den person man alltid fått de där extra ifrån verkar passe och trött på mig. Gör ont i hjärtat.
Idag har jag ont i hjärtat : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0