slow down the horses.

Gooooodmorgon!

Som vanligt en early morning och värmeljusen lyser runt frukostbordet. Det där hemska November-mörkret börjar bita sig fast i sverige nu. Ruggit!
Idag blir det ingen träning, det blir en vilodag. Igår hostade jag och halsen ömmar så det blir gos med filt,plugg & cvitamin. Hehe.
Körde ju trotsallt på rätt hårt igår, både kondition & thaiboxningsträning, som det gick väldigt bra på! Jag känner att jag har utvecklats och inga slag är läskiga numera, självklart får jag stryk och ger men det finns inte en rädsla. Den upplevde jag förut för vem gör inte det om en 2 meter lång man som väger dubbelt så mkt som du själv,ska komma och sparka dig på låret..AJ?
Men somsagt, thats all gone now :)

Dagens to do är : Kost-lektioner sen raka vägen hem, plugga och göra en projekt-folder + laga middag.
Chicken Masala !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0