Rubrik?

Aaaaah.... dagen lider mot sitt slut.
Tycker att dagarna går så himla fort nu när soltimmarna är färre. Känns som måndag & fredag regerar alla veckans dagar.
Heelt slut nu faktiskt, har kört hårt på gymmet med Amanda, ryggpass,magpass & spinning...puh!
Dessutom är det mkt i skolan som tar enorm med energi. Kan inte säga mer än att på fredag, då jävlar ska jag soff-hänga med mamma & Oscar. Äta dipp med grönsaker och bara slaaaappa arslet av mig :)
För på Lördag, då smäller det. Jag ska förvandlas till The black Swan & gå på Halloween partaj i stan!
Och ännu en rolig sak är att imorgon 19.00 är jag i Globen och Ser BATMAAAAN! WOHOHO :)

Men nu är det dags för sängen... zzzzZZZ zzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0