Njöööök

Ärligt talat..

Hur många gånger gör man inte något för att "alla andra" tror att det är så man är. Varför lever man ibland enligt mallen eller normen som omgivningen kanske gett sken av att DE tror att DU är?!
Jag är laaat idag, sådär himla "Åhnej" lat... Och det är så sköööönt :)
Igår spenderade jag kvällen med Martina, Amanda & Clemente. Ha ha hade årets skrattack, finns det någt underbare?


Just ikväll skulle jag vilja köpa en fet godispåse, äta den och dega. Men jag kommer inte må bra av det. Veckoträningen har verkligen varit upp & ner. Tränat lite, pyttelite här och där.
Ser framemot nästa vecka, då ska jag och Oscar köra thaiboxning måndag & onsdag.
Ska klämma in lite pw på morgnonen också för att hålla igång energin. Får se, kan iallafall fastställa träningen somsådan.
Mån, onsdag = thaibox
Tisdag & torsdag = Spinning
Fredag :Styrketräning/spinncore?
Lördag: Mammas födelsedag + fest. vilodag.
Söndag: Baksmälla :D Vilodag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0