När ingeting klaffar...

Uäääh.. nu har jag en såndär "stressar-ihjäl-mig-dag".
Stressar för ingeting klaffar tidsmässigt. Datumt och helger då det händer roliga saker kommer ikläm med reser som också är efterlängtade. Bajs-skit-luder-mögelost!!
Nästa helg är det Halloweenfest men jag åker iväg, till Gryt, har inte hälsat på Oscars päron på snart 3 månader och det är den enda helgen innan december som jag kan åka dit! Saknat dem otroligt så jag vill inte boka bort den resan heller.
MEN, det hade varit kul att få gå på Halloweenfest också, har inte vart på en riktig halloween fest någonsin i mitt liv.
Hur sjukt är inte det då?
Och,jatjenaaa,stress & press-ångest på det.
sen skolan, HERREGUD!!
Den tar knäcken på mig, har svårt att fokusera, svårt att välja, svårt att hitta en strategi. Det är ap-mkt planering som ska klaffa med lektioner,läxor,uppgifter och på det ska man också orka sitta och plugga till 16.30 i skolan äckliga klassrum som har unket ljus och massa surr.
Sen ska jag ju också va en bra klasskompis, rolig vän och juste, thaiboxningen, energi kvar till träningen. Som jag förövrigt missade i måndags och har inte säääärskillt mkt ork till idag. För jag borde planera/strukturera upp föreläsningar/uppgifter....

UÄÄÄÄÄH, förlåt, men har sån huvudvärk av mitt "tycka-synd-prestationsångest-krav-tidbrist-gnäll".

Skulle inte sitta fel med lite ro i själen...



PRUTT/SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0