Min mamis födelsedag!

Jaaa, det är fredag och många knop igen då...
Massage i plugget, vilket är iförsig inte är något att klaaaga på? Ingeting i helgen något att klaga på, ska faktiskt bara göra massa roligt :)
Det ända som jag faktiskt klagar på, det är plugget och tidsbristen till att plugga = ångest.
Vi har ju somsagt sjuuuukt mkt arbeten och jag vet inte när jag ska klämma in det. Eller tja, det är väl bara ta tag i det?!  Men jag hinner ju aldrig :S

Som idag,massage till 15.00 sen snabbhandla inför mammas födelsedagsmiddag, (italianoooo) som jag ska överraska henne med när hon kommer hem runt 18-tiden. Ska jag ge henne en 1,5h kroppsmassage också, mina nya skills ska sättas på prov. Lördag börjar med sparringträning på klubben, sen fira morsan med släkten på Lida Frilufsgår, därefter hem och fixa om sig och fira Rasmus 25!
Jag har inte en enda lucka förrän söndag förmiddag, innan jobbet och då är jag säkert bakis haha. Ska dricka på lördag, looooong time ago! Vet inte ens om jag är sugen, men några heineken funkar alltid. Bästa ölen !  ;)

Galen på ett charmigt sätt och energisk men en person av stål som stått ut med mycket och ändå aldrig någonsin grävit ner huvudet i marken. Mammsen är verkligen min sanna förebild! Önskar inget hellre att bli som hon när jag blir stor (större?) Älskar DIG!


Så vilodag idag då! :) blir bära kassarna uppför backen hem till morsan som får bli dagspasset, annars slappa, god mat och umgås med familjen på schemat! !


<3<3  // Anna

Kommentarer
Postat av: suzan-lottar ut 3 sportbhar på bloggen!

Hälsa henne fr mig! <3

2011-10-14 @ 09:50:48
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0