Mellanrost

Good - jättetidig-morgon!
Klockan är HALV FEM ! :O Det är första gången jag är såhär klämkäck och pigg en vardagsmorgon.
Dessutom frågade Marianne mig om sällskap på ett tidigt konditionspass idag och varför inte?! ;)
Men jag måste ooch tränar ALDRIG utan mat i magen....därav denna yber-tidiga frukost!
Davosgröt gjord på blåbärssoppa&mjölk. 1 dl vardera + 1 dl havre + stå över natten i kylen = Davosgröt. Toppar den med solrosfrön,lingonsylt och 1 kiwi. Sen kokar jag 2 ägg till..
Blir ett mack-mellis i förmiddag m tanke på min tidiga frukost!
Men de är ngt mysigt med sådana tidiga mornar...kvalitetstid med sig själv!

Sthlm i våras.


Juste, igår åkte all våran kyckling (3kg nyinköpt fryst kyckling) upp till mammas kyl. VI hade strömavbrott i 3h jävla timmar!! haha..Men sen kom elen tillbaka och man inser hur mkt el betyder för än... tacksam!

Nejhörrni, dags att käka upp :) Nybryggt kaffe väntar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0