kanelbullar och återhämtning ;)

HejHalloj!
Tänker på gårdagen och ler!
Hur underbart var inte vädret och loppet egentligen? :) Här kommre jag och Oscar in efter 5 km, halva varvet kvar!
Idag känns det i kroppen att vi sprang milen, men inte så farligt ont som jag trodde jag skulle ha. Återhämta mig nog ganska snabbt med tanke på godis, chips och dagens kanelbulle ;) hihi!
Men har också intagit nyttigare föda än så!
Frukost: Proteingröt m tranbär,pekannöt, plommonsylt + lättmjölk. Samt en skiva bröd med kalkon! Kaffe.
Mellis: Rawfoodbars - 134 kcal.
Lunch: Kycklingbröst,grönsaker i ugn, LITE beasås & en kanelbulle m mjölk till dessert! ;)
Middag: Sushikungeeeeen! 12 bitars
Kvällis... Återstår att se!

NU ska jag återgå till pluggandet! Haft en liten motionspaus, 22 minuters pw, mer än så har jag inte rört mig idag. Blir ju lite bowling ikväll med vännerna! En härlig söndag med andra ord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0