Hupp Hipp!

POTATISSOPPA m KYCKLING och TVÅ brödskivor m tomat... Dagens Dinner!
Lurren blev firre med sallad+knäckebröd.
Frullen blev yoghurt+musli,ägg och avocadooo...

SÅ jag äter, an am still hungry! No worries fhoks!;)

Men nu sitter jag med min följeslagare : PLUGGÅNGESTEN.
Dags att läsa på om horompåslag,stresspåslag,påverkan på kropp etc.
Intressant men vi har sjuuuuukt mycket Olika moment/grupparbeten/föreläsningar/arbeten i skolan på samma gång. Skönt är väl det att hela klassen delar samma plugg-ångest:)

Annars har dagen varit riktigt nice. solsken, jogging på förmiddagen sen avslutade skoldagen med mindfulness. Drog iväg till gymmet där de blev litet ynkit armpass ( 20 min + cykel 20 min) men nöjd ändå.
Ska ju köra thaibox imorgon och kroppen är redan mör..:P

Anyway, drömmer mig bort om en resa till NewYork! Men just nu är det plugg som gäller.... njaöek..

:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0