Hell YEAH

FUCK!!
Hela inlägget raderades!

Jaja, vi tar det från börjar.
Söndagskvällen spenderade jag med Bfriend på Sushikungen. VI käka bentolåda men jag kan inte säga att dem får stående ovationer, för maten smaka inte alls så gott som den bruka! Kan vara min mage som krångla men ush, inte alls gott!
Anyway, vi rulla vidare in på HeronCitys Parkering och drog till bowlinghallen. Amanda,Martinta & Rasmus höll oss sällskap med 2h bowling och näää, jag kan inte tycka om det spelet. Den socialabiten är rolig men jag avskyyyyyr bowling, suger på det också dessutom,haha ;)
Efter att ha förlorat alla banor åkte i hemåt och nördade lite framför Topgear. Oscar och jag har börjar titta på den serien, bilar och massa nörderi, N I ABSOLUTLY LOVE IT !
Somnade tungt och nu börjar ännu en vecka m plugg,sömn,träning,mat, plugg,sömn,träning,mat.
MIna veckor är verkligen inrutade. Jag har inte festat på EVIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHETEEEEEEEEEEEEER!
Är ju inte direkt en fest-prinsessa, alkohol är inte min grej. Men jag saknar den kulturella biten, att va social och diskutera saker med konstiga människor. Den biten saknar jag!


Men man får se på livet lite som en spiral, just nu är det en plugghästspiral... om en visst tid kanske de blir, fest och tid för lite coolakläder-spiralen! Jag längtar ;)

PUSS KRAM! // ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0