Halloweeeeeeeen...

Jag är ensam om att vara taggag på maskeraden ikväll. Pojkvännen ligger och sover just nu...happy guy!
och han vet inte heller vad han ska klä ut sig till.
Men jag vet vad jag ska blir...
. Vågat?
Ska såklart ha ngt på överdelen..men håller på att klippa till min tyllkjoool! :D haha
Sen ska jag ge mig på att sminka mig själv. Black swan in progress.
Först ska jag dock äta middag. Omelett blir det idag.
Pizzan igår var inte bra alls. Överskattat! Och magen mår inte bra av pizza. Så härmed bojkottar jag pizza, det är inte ens så gott som man tror. Konstigt eller hur?!
Ingen träning idag heller, får gå en lång pw imorgon innan jobbet! Sen får jag sikta på en mer planerad träningsvecka nästa vecka!
PS. bild kommer när jag är klar med allt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0