HäääääJ!!!

Freeeeeeeeeeeeeeeedag !! Eller ska vi säga " FRIIIIIIIIIIIII DAG !"
Vi jobbade effektivt i skolan så jag fick sluta 12 och då stack jag till mamsn & tog lill-Nisse ut på promenad! (hunden)
Hämtade min tyll-kjol till maskeraden imorgon, för då förvandlas jag till the black swan,haha!
Weell, träningen denna vecka då? Har faktiskt varit väldigt balanserad. Lagom dos & välplanerade vilodagar samt några morgonpromenader...
Imorgon är det sparring och jag hoppas jag har energin till det! För idag har jag känt mig illamående & trött. (illamående är jag ofta pga tarmarna :( och magen har inte varit bra denna vecka heller. Mamma & jag pratade kring det och hon sa att det kan ju vara en parasit) Har rest mycket senaste året så det kan stämma. Måste göra en ORDENTLIG undersökning.
Anyway, tappade tråden :)

Ikväll är det iallafall lugn fredag och fredagspizzaaaaaaaaaa...Suktat i evigheter,haha :) PUSSS !

Oscars ENORMA pizza, själv kör jag barnpizza med mozarellaost. För osten ger mig Di**re & brödet är överväldigande för mina stackars tarmar.., men det är sinnessjukt gott. Speciellt med Ketchup och vitkålsallad. DREGLAR! haha fan, redan hungrig. Vi äter inte förrän om 4 h...dags för mellis?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0