En torsdag!

Frukosten har landat i magen. Idag starta jag dagen med - Äggröra,oliver,gurka + smoothie m proteinpulver samt en skiva danskt rågbröd!
Har rätt mycket att hinna med idag. Så får packa ner träningskläderna i ryggsäcken för direkt efter skolan tar jag mig en tur till sthlm City. Ska kolla efter ngt svart/snyggt som jag kan ha på mig i helgen. Ngt som heltenkelt är jag, lite funkycool skulle jag säga...haha.
Ja och sen så tänkte jag göra rygg/ben pass på gymmet. Eller dra på spinning, inte bestämt mig ännu. Vi får väl se!
Igår laddade jag med 3 kanebullar innan thaiboxningen!! FAAAN tänkte jag, men träningen gick SJUKT bra!
Så det kanske är ett framtida sparring-tips: ÄT KANELBULLAR! GÄRNA 3!

Saknar dessa töser !

Tjingeling// ÄNNI

Kommentarer
Postat av: Farnam"Farre" Mirzai

Hej! kul o se att du fortsätter med din blogg och träning! :-)



Mvh

Farre

www.FarreMirzai.se

2011-10-14 @ 03:31:57
URL: http://www.FarreMirzai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0