det ordnar sig!

"Jo de löser sig, det kommer fixa sig tillslut, inget tvivel om, nu känns skiten sur, flera mil ifrån men det Ordnar sig! "
Jag kastar bollen i luften, ser vart den landar, ler när den stannar.
Placerar mina problem på min horisont,  livet är för kort för sådant.
Jag bara glider runt.

Timbuktu, bra text ! ! :)

Haft en trevlig dag, Clemente sällskapa mig i eftermiddag. Snacka massa strun, mkt snusk,haha. As kul :)
Imorgon står massage på schemat, ben & rumpa. Hm...pinsamt?! ;)
Men äsh, sen är det ju HELG!!! Wihu!
Fredag blir lite myshäng med Amandi, bio kanske, fika,?dont know yet. Hursom, treeevligt!
Lördag efterlängtat sparringpass & Utgång på Mariehov på kvällen... DAAAAAAAANS! ;)

Söndag, chilla järnet.
PUSSS / ÄNNI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0