Depp-tisdag!

Idag är en depp-tisdag. Både vädret är depp och jag är lite depp. Eller egentligen inte, jag har mens, första dagen sen alla "komplikationer". Men mina p-piller har fungerat superbra, så egentligen är jag glad. Vad är 2 dagars pms i jämförelse med 2 veckors?!


Iskolan har vi haft föreläsning i cirkus 5h, en kvinna prata om salutogent ledarskap och berättade om sin yrkesroll som psykolog och arbetet med unga-vuxna, främst killar. trots den olidligt långa föreläsning så var hon väldigt cool och intressant! Ämnet berörde mig på många olika sätt.

Nu ska jag ladda inför lite löpning & spinning, tänkte springa på bandet innan spinningen, springa av mig lite av mens-deppet men också få energi. Vi ska passa Nisse-pisse ikväll och sen hade jag tänkt att lägga mig och sova tidigt. Fick sms av en vän att hon ville träna kondition imorgon, kl 06.30 ! ! SÅ om jag ska komma upp måste jag sova!

Det blir dubbelpass men äsh :) Nej, ska smälta melliset: Riskaka m sill och tomat + yoghurt m havre&solrosfrön. NJAMMI!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0