Cus I just Love U

Babyface, sötast av dem alla ! :)

Måndagkväll, nersjunken och lite lagom mör. Fick en träff på ovansidan av foten idag, sparkade på en armbåge. Så nu sitter jag med linda runt foten och har lite ont..eller faktiskt,väldigt ont. Hoppas mest att det inte är en svullnad imorgon bara! För jag tänkte löpträna ! Milen?! Ooooh!

Well, vad händer annars? Pratade med en vän om att ta en intensiv-kurs i januari, ta det där jävla körkortet. Då åker jag ner till Kristianstad och bor i hennes pappas lägenhet. Tror faktiskt det skulle vara jävligt roligt :) Kompisträff + körkort i en smäll! Wohoho...

Jaja, imorgon och på onsdag är det projektarbete. Har finurlat lite på foldern. Men det är mycket,väldigt mycket jobb kring allt i skolan. Men jag försöker inte stresa upp mig för mkt och framförallt inte ge upp.

 

Dags för film&pojkvänsmys ! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0