51,18 minuter!!

YEEEEEEEEEES!

Jag snittade ungefär samma tid på milen igen som förra gången och jag är sååå himla stolt :D
Oscar var också en supeeeerdupeeer bra coach. Vi löpte de första 8-9 km i samma tempo och peppade varandra, men sista km hade han med all rätt, lusten att öka tempot, han kom i mål 51, jag cirka 20 sekunder sernare :) utan hans hjälp skulle jag nog inte lyckats slå 55 minuter. Tack hun ;)
Utöver det, vilken underbar dag, topploppet var i Hagaparken & solen sken, alla va glada! Jag var vääääldigt nervös innan dock och efteråt väldigt illamående, haha. Har varit det hemma också men middagen och lördagsgottisheterna gör nog susen för huvudet.
Justeja, vill även tacka Suzan, våran lagkapten.(ettdussinpannor) Hon hade ordnat goodibags, en Nikejacka och massa smått och gott!
TACK SUZAN för att du va så duktig som ordnat alla sponsorer, laget och teamjackorna! :)

NU ska jag återgå till mitt godis och chips, ha de är man värd va?!

Kommentarer
Postat av: Emilia skribent inom kost & motion

Bra jobbat!!



Vilken dag :)



Emilia

2011-10-01 @ 21:52:55
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0