Torsdag!

Morgondagen blev bättre :)
Lärdomen : Man kan vänta ut en jobbig dag för efteråt känns allt bättre.
Och i tisdags, baletten, HERREGUD, jag ÄLSKAR den! Så vackert, kropparna,linjerna,musiken, jag satt som i trans. Ballerinor och män i trikåer kanske låter osexigt men det är otroligt vackert. Dessa människor vet vad dem gör med sina kroppar, herregud, den kontrollen, balansen. WOW säger jag bara! Dans-orgasm! haha.

Igår var det en riktigt trög-dag,LÅÅÅÅNG!
Startade med mitt nya favoritpass, 45 min intensiv morgonträning, 4,5 km löpning + 20 min kettlebellsträning. Simsallabim, ett pass som ger energi resten av dagen. Men den energin försvann någonstans efter 15.00 och då var det 1,5h kvar i skolan...
21.00 la jag mig i sängen och slockna! Hann ta en långpromenad med Oscar innan & middag såklart!
Plugg fanns inte ens med på kartan!
SOmmarlängtan redan, haha?

Frankrike

Hawaii

Bali


Men idag ska jag tamigfasiken plugga...MÅSTE. Dock slutar vi 16.30 idag igen. Men ska ta en vända till gymmet vid 18tiden, mamma kmr runt 19 och då ska jag köra en genomkörare med henne och the kettlebells! Innan dess blir det mage&kondition för mig.

Jaa tackar vet ja träningen, den är tuff ibland men jag mår så mkt bättre om jag får röra på mig. Endorfinkick nu i höstmörkret, indeed!


PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Suzan

kul med kettlebell!

2011-11-24 @ 11:14:54
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0