sömn-issues

Åh,suck, jag har börjat sova konstigt igen.
De tre senaste nätterna har mardrömmar förföljt mig och tiiiiidiga mornar väcker mig. Har rastlöshet i kroppen men är liksom trött i huvudet.
Körde ett pass igår, ett pruttpass bokstavligen!! 40 minuter TYP lite mage,rygg,ben,kondition...ja ni hör, på 40 min får man inte in ngt bra flyt om man hoppar runt sådär. Men jag var trött efter skolan, så sjukt mkt fokus som måste läggas på skolan hela tiden! Nästa vecka är det mördarvecka, 16:30 everyday.
Well, jag kan inte ljuga och säga att jullovet, SHIT VAD JA LÄNGTAR!

Men nu är det snart helg igen (först ett viktigt möte på Scandic Skogshöjd med mina projektkollegor) därefter självstudier i skolan några timmar. Lyser solen passar jag på att springa(om jag orkar!)
Ikväll ska jag träffa Martina & Marianne, äta tonfiskpizza och se film. Nice avrundning på kvällen!
Lördag ska jag gymma & jobba på gymmet eller rättaresagt "mingla" därefter HAMBURGARE-MIDDAG hos mormors Syster med familjen. Sen träffar jag tjejerna. Mysigt..
Det blir mycket i helgen, men mkt mys och sådant jag tkr om.

Hoppas arm-passet på gymmet blir bra i eftermiddag, har energi att bränna,muhaha...
För igår, jaa, jag bara åt! Middag Fläskkött m kantarellsås och råris, en och enhalv portion, sen kesella m bär/keso till efterätt + lite smakprov av en kladdkaka som jag gödde oscar med, haha. Därefter två timmar senare, hungrig IGEN! Suck!! men åt en scones som blivit över... Mumss.. och ahapp, jag får se det som det är. Min kropp var hungrig och jaa då får jag bjuda den på mat!
Vi skrattade igår jag och oscar, han sa att "du är som en tjockis som älskar mat i en träningstoks kropp"

Gulligt tyckte jag :)


TREVLIG HELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0