ser framemot morgondagen mer.

Vad är detta?
Ballongmage/tjockmage 3 dagar i rad, från morgon & kväll. Jag tror mitt nya löfte blir att innan året är slut ska jag gjort en ordentlig mag&tarm undersökning. Få bukt med problemen. För jag mår psykiskt och fysiskt dåligt av att ha all oro kring magen & toalettproblemen varje dag.
Idag har varit riktigt påträngande... för magen går ju liksom inte att ta bort. Den är ju där, flabbig & gasig (eller va det nu är?) viktuppgång kombinerat med tarmvred? Magsår? Glutenallergi,mjölk? I DONT KNOW. Men trött blir jag på det...
Då är det dags att göra något åt saken! Eller hur?!

Ikväll är det balett... har inte ett enda roligt eller fint klädesplagg som jag vill ta på mig. (halva garderoben är hemma hos mamma dessutom)
Nej, idag är verkligen en såndär PISS-DAG!!!

Kommentarer
Postat av: Tini

Bra vännen! Just do it! <3

2011-11-22 @ 19:07:35
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0