Pampampaaam!

Rumble of the kings var helt sjukt !
Vi missade tyvärr Hannas match men resten kvällens fighter var jävligt bra!
Stämningen och matcherna var entertaiment!!!
Grymma fighters. Sanny Dahlbeck vann Thaiboxningturneringen med all rätt, spinning ellbow eller vafan de stavas! Youtube next! :D En galen kille från lithauen satten en framåtspark på en stor snubbe. Jörgen Krut fick revansh från förra årets misslyckade match och Arthur & Fairtex gav också en bra men jämn match.
Definitivt något jag ska göra nästa år igen. Världens bästa födelsedagspresent! :)



Igår var också en kanoners kväll som jag och ett gäng vänner spenderade på Koh Phangan! Jättegod mat och sjukt mysigt ställe! Vi firade Amandas födelsedag och av mig och Martina får hon massage+middag ;)
Ikväll ska vi träffas och glutta film! Ska bli nice ! :)

well, annars då, ska försöka få in plugg denna vecka och träning! Kör en veckans träningsplaan!! ;)

Måndag: 30min löpning + Bodypump.
Tisdag: rygg+mage+biceps & spinning 60 min. ( M marianne)
Onsdag: 6.30 cardio + ??
torsdag: Bodypump 19.05 + löpning 30 min
Fredag:6.30 cardiopass.
Lördag: VILA
Söndag:VILA

Vad gör vi? NU KÖÖÖÖÖR VI  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0