Old Lady!

Godmorgon!!
Sitter med min kopp kaffe & tittar på Martha Stewart show och tycker det är relativt underhållande ? ! Hjälp, är jag 70 år gammal eller? Men om det är något jag gillar skarpt, då är det att äta frukost läääänge & långsamt med lite tända ljus, något på tv & en nybryggd kopp kaffe! Rutiner, just love them :)

Igår drog jag till med dubbelpass, verkligen inte planerat. Marianne ville verkligen dra på pump efter spinningen också, herregud. Mina ben!! Dålig ide, för man orkade ändå inte ta i som man skulle.
Så den grejen gör jag inte igen. Däremot hade jag tänkt att ladda för milen idag! Vi får väl se om jag orkar! Fingers crossed!!

Förövrigt så har vi Qigong kurs i skolan hela veckan. Så snart är man en Qigong ledare?! :)


Kommentarer
Postat av: Tini

Jag vill ha frukostdejt med dig någon morgon, och även pizzadejt som vi sa :)

<3 <3 <3

2011-11-02 @ 13:30:43
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0