Oh the sugar!

Ojda, pms har jag fått...
Och en heldel kakor i helgen. Gräddtårta, äppelpaj m grädde,colakakor, nötkakor och en sockrig kringla med kaffe. RAP!
Igår åt vi även naturgodis, mkt naturgodis, så 3 dagars frossande har lett till en ömmande gasig mage, en svullnad på kroppen och en trööööööög-hjärna!
Ush, det finns skäl till varför man fikar EN gång om dagen inte tre, jag klarar inte av det. Min hjärna får sockersug och stänger av, blir dimmig! Rätt läskigt.
Men idag är det måndag, ska försöka att komma på fötter igen. Inget smågodi,kakor eller bakelser fram till JULAFTON. Det är nya målet!
(för kak-kvoten har jag ju fyllt upp denna helg :) Dessutom ska lingonveckan komma imorgon, jag kan nog klara mig igenom den utan sötsakerna?)

Lets try!

btw, nämnde jag att jag blir OTROLIGT sömning av så mkt godis och skit? För oscars telefon har ett alarm som ringde imorse. Jag tröck bort det och somnade om. vilket gjorde att han förssov sig och vakna 1,30 senare ! WOooppsi!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0