Och så var det underbara fredag igen!

Godmorgon människor!
Startar min fredag med gröt & hamburgarmacka m avocado, noomnoom!
Har Qigong eximination i skolan idag, wish me luck! ( Fast rörelserna sitter där de ska, tur att jag dansat många år av mitt liv, hjälper motoriken väldigt bra!)

Förutom Qigongen så kommer jag åka till Sthlm City två gånger idag. Fram och tillbaka.
Första gången för att gå till SL CENTER eftersom jag blev STOPPAD igår pga mitt student kort. HADE INTYG från skolan, men neeeeeeeeeeeeej, 1200 kr får jag böta om jag inte åker till Slcenter om 10 dagar. Hinner bara idag eftermiddag... Idioter!!
Men men, efter det missödet tog jag mig till House of Shapes! Woohoho, så himla kul :) Körde ett pass med Jenny från Bounce, en sån liten och nätt tjej med sjuuuk rörlighet i sin kropp. Så himla häftigt!
Och vet ni vad, jag kmr få en julklapp i år som ger mig dansklasser i vår... I AM HAPPY !!!
Ikväll ska jag återigen till Sthlm City för att möta mamma,My,Josefine,Viktoria,Marie & Linda, 3 mammor & 3 döttrar för cirkus Teater och middag efteråt på Lilla Elefantpojken. :)


Träningen... Hm hur va det nu då?
  • 2-3 morgon powerwalks 30-40 min.. njaa, varit väldigt trött och inte orkat!
  • Löpa milen en gång! Neeej, jag tror jag stryker det...
  • Spinning pass 1 st. Nästa spinning kör jag på lördag 9.00
  • 2 Bodypump pass.Check!
Så veckans träning har sett ut såhär:
Mån:pw+ Bodypump.
Tis:pw 30 min + Spinning 60 min + bodypump 60 min.
Ons:Löpning 30 min + mage/rygg
Tors: Bodycombat ( svettades inte ens för jag orkade inte ta i) Dans 60 minuter, svett!! :)
Fre:VILODAG
lör: Spinning
Sön: Bodypump?
Wow, får ja till bodypump på söndag så har jag kört 3 st pass denna vecka :)
Som ni kanske märkt har jag lagt thaiboxningen på hyllan denna vecka. Både jag och Oscar tappade motivationen och har inte haft lust att träna det. Då får man låta bli..... :S

KRAMS Från en FREDAGSGLAD ANNA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0