Ny week.

Så har helgen passerat... Och den blev faktiskt mycket trevligare än väntat.
Fredags var det somsagt teater + middag, även två kanelbullar för jag har lingonveckan, då får man :)
Lördagen var lagd till plugg,plugg,plugg. Men när kvällen rulla in så var jag socialt hungrig och tog mig till Clemente där en maffig kladdkaka väntade. Vi frossade i choklad och låg i hennes säng och slappade, riktigtmysigt!
Igår vaknade jag och Oscar utan väckarklocka, njöt av en lååååång frukost, en lite kortare promenad och sen tog jag mig upp för en lunch hos mamma.
Efter det en fika m Martina & två sessioner av 30 minuters massage. ( jag ger alltså ) det gick ganska bra, var inte helt nöjd, kan bättre men ändå!
Och jaaa, efter massagen körde jag lite bodypump och slutade söndagskvällen hos Carolin (igen) med sushi ! !
Väl hemma i lägenheten pussade jag Oscar,kollade alldeles för LÄNGE på film och gick och la oss för en sömn på 4,30 h !!

TOK LITE ! Men får bita ihop och lägga mig tidigt ikväll.
Va det blir för träning idag återstår att se!

Ps. Åt skum frukost idag, var sugen på RIS :S Så jag åt en "gröt" på ris + en msk havre tillsammans m ljus sirap, pumpafrön och yoghurt ( wieeeerdo, men fett gott!) sen ett kokt ägg...eller två ;)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0