Kvalite-tid!

Kvantitet är mindre väsentligt när kvaliten är på topp. Igår träffa jag en kvalite-vän, en riktig pärla, Amanda! :) Vi ses inte så ofta, snittar på en gång i månaden, då vi verkligen SES en längre stund. Men vi kom båda fram till att va spelar de för roll? vi vet vart vi har varandra, vi har lika kul när vi ses även om det gått en stund och jag tycker verkligen om henne ! <3 Igår låg vi dock mest i hennes säng och pratade ikapp om allt och inget! Toppmys måste jag säga !

Körde även ett bodypumppass igårkväll, dock lite sämre kvalite på den och för mkt kvantitet på träning. Hade förvisso en vilodag i måndags men körde pump på söndagen och igår och ett tufft styrkepass i tisdags, tror kroppen behöver vila musklerna. Därav sämre kvalite, dessutom har jag sovit för lite vilket påverkar mig på studs!
Så dagens träning blir inte mer än en långpromenad efter skolan. För att rensa tankarna och förbereda mig för lite plugg innan middag med familjen! Älskade mamma och bror, det blir spaghetti & köttfärssås. Saknar dem så mkt, alltså mamsen och brorsan. Pappa också för del delen.. well, egentligen hela släkten!
MEN det som är så bra är att vi har en hel del traditioner, vi polacker ;)
En av dem är min mormors systers Årliga "Flaki-middag & Hamburgare för barnen" ( JAG är en av barnen!)
För dem som inte vet så är FLAKI INNÄLVSOPPA! In-i-helvete äckligt men kallas för "delikatess"...blääää!
Anyway, då träffas iallafall hela släkten från mamsen sida. Så det är supermysigt!

Nej, ska försöka att vakna till, typiskt mig att gå upp kl 5 bara för andra ska det ( sov över hos Amanda)

PUSS
Vem vill inte ha lite sånthär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0