Fredag!!

Yiiiippiiii!!!
Äntligen fredag och helgen börjar redan! Jag tycker det! Även om dagen är lång (19.00) men det är BASAR i skolan, adventsfirande, fika, masserande och bara träffa massa folk! Dessutom ska pappa titta förbi !
Efter basaren ska jag till mamma och äta Lasagne och ngn mannagryns-saffrans-efterrätt och jaaa,det är ju helg nu! Noomnoom!

Gårdagens pass gick bra! Körde med mamsen ,hon är duktig hon. Sen svettades jag också lite själv på Marias bodypump! Vi pratade om att åka ner till lund efter jul! ( hör du suzaaaan! ;) )

Aja, har precis käkat frulle, ska nörda lite bloggar sen schoool.
Trevlig helg allihopa !!

Ps. jag har full-rulle-helg men glad för de!
Lördag: Spinn + plugg + RUMBLE OF THE KINGS !! :)
Söndag: Jobb 8-14 + löpa + Amanda middag 17.00 + bio?!

Födelsedagsbarnet om höger på min sida, alltså höger från data-skärmen, inte real... get it? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0