En lördag!

Woopdoo...

Spinnat - check.
Kasam analys - check.
Påbörjat mindfulness analys - check
Läst om stress och stresshantering 23 sidor, - check.

Puhh....

Nu är det rast! Jag ska ta en promenad, kanske baka något. Sen ska jag återgå till min "plugga-ihjälmig-dag".
Härlig lördag va?!
Förövrigt var teatern igår på Orion jättebra! En cirkusföreställningar med hästar & hundar! Jag och sällskapet gick vidare till en restaurang som heter "elefantpojken" och maten var gudooooomlig!! Alltså, thaimat som var så god, inte flottig utan bara fräsch god och med mycket chilikrydda i, yummiee! Rekomenderar verkligen! Relativt billigt pris också! Åt en "liten rätt" för 99, en helportion skulle kostat 149 och båda storlekerna var bra! Den lilla var lagom och mättande också! Inte supersnål portion liksom.
Anyway, imorgon ska jag vara lite social. Träffa Martina och sen ha kvällsmys med Clemente. Saknar mina vänner men har mkt i skolan och lite tid övers. Blir små träffar här och där. Bättre än inget!! Saknar Amanda också som en dåre. Tkr vi ska ha en tjejkväll hon, jag och martina! Som på de goda tiderna ;)


Kommentarer
Postat av: M

Åh fint! Såklart att vi ska ha! :)

2011-11-06 @ 19:32:30
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0