Borta bra, hemma bäst!



Gosar med charmören Drutten och ska plugga nu. Exakt i 50 min, för sen kommer mamma hem och då ska vi ut på långpromenad! Den kan behövas...naturgodis ÄR farligt! Haha.
Köpte en påse idag efter lunch, som mellis, men så kmr man hem och möts av en skål med Cocostoppar. Kan inte motstå att ta tre stycken! Men vafisen, inte så att jag blir en livslevande boll bara för jag äter TRE cocostoppar!
Sen är jag ju inte heller den som man måste dra till träningen,för det är snarare min livsstil, något jag älskar. Men allt med måtta! Gyllene regeln.
SÅ idag var det en vilodag, en aktivvilodag...men långpromenad på schemat!

Och snart är det helg, igen! Tiden ja ni vet redan, går SÅ fort! Imorgon ska jag till Hälsomässan med klassen. Ska köra ett zumbapass på 30 minuter, ha en preparerande kurs med Fredik Paulun som kostrådgivare samt hinna gå på ngt spännande seminarie! Ska bli skitkul ! :)
Sen väntar en myshelg i Gryt tillsammans med Oscar. Stänga av telefonen och njuta av tystnaden i skärgården! Som jag längtat!!

Jahapp, och för att va lite kost&träningsfreak så kör vi en dagens kost också som avslut...för er som ens bryr er?!
Frukost: Gröt m ägg,frön,yoghurt,bär samt en rostmacka med kalkon. + kaffe
Mellis: banan & knäckemacka
Lunch: Sallad m keso/avocado samt kyckling
Mellis: 80g cashew/wasabi/pistage + 3 cocosstoppar nu då..*wooopsi*
Middag: Spaghetti m köttfärsås, eller ska jag säga, köttfärsås m spaghetti? ! ;D

TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0