Blablabla

Pam, så var helgen över och jag har hållt mig sysselsatt kan jag lova! Pjuuuuh...
I fredags käka jag,Martina & Marianne hemmagjord pizza och glodde på Idol. Riktig mysig & trevlig kväll! Hann dra på ett spinn/corepass innan, men helgens bravader har innehållit mkt sötsaker,igen,haha.
Anyway, lördags var det fullt ös på Tumbaträningcenter,nyöppning och korv. Det var skojigt men hade brådis till familjemiddag som bjöd på massa gott!
Avrundade lördagskvällen m Martina&Clemente + thrillern "knowing"! Bättre än jag trodde, filmen alltså. VI gottade i oss lite choklad & brieost m kex... jag somna på soffan.

Och söndag, igår, vaknade med lite ångest. Får det när jag somnar halv två på soffan, sover dåligt och sen vaknat upp,käkar frukost och sover igen.För så blev d igår.
MEN, jag gav en massage, 60 minuter och stack till gymmet efteråt. Körde killer - kettlebellspass! SKIT KUL :)
Repris ikväll!

Veckans träning(mål)
Måndag: Lunchpromenad 20-30 minuter + Gympass 17.00 kettlebells,löpning + pass?
Tisdag: Pw + lunchpromenad.
Onsdag: pw + gympass ben + mage
Torsdag: pw+bodypump.
Fredag: Crosstrainer 6.30-7-15
Lördag: spinning
Söndag: VILA!

Somsagt, listan är rörlig, this is just a plan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0