Vagnhärad eller varfan vi är

- Precis såhär ska det vara, tänkte jag igår när vi satt i bilen, Oscar,jag Sami & Clemente. Glada och förväntansfulla för att få sätta foten på ett av de vackraste landställen jag vart på. Sanna & Kossi,hanna samt parre mötte upp oss där.

Gänget slog ihop sig vid utetorpet, pratade, spelade Uno, skratta, drack & grillade. Maten var Noom noom nooom men sällskapet var bigtime NOOM :) Det var roligt att se hur man växt ifrån allt dömmande & faktiskt kan sällskapa och ha det sjukt trevligt med människor man kanske aldrig träffat förr och få det att klicka. Utan alkoholens värk.

För guesswhat, jag är INTE bakis idag, utan totally fine :)

Nu,frukost dags, skön söndag gottfolk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0