Trots allt

Inom snar framtid sus? Eller är du påväg i andra spår. Oavsett så är jag tacksam för dina öron & ditt tålamod, förmågan att lyssna och känslan av att du verkligen lyssnar.

Ps. Dagens ärenden är avklarade. Gympasset imorse var nyttigt för mig, träffa Anjah, stötte på Martina, fick skjuts av brorsan till host host , intervjuuun. Gick bra, nöjd och stolt. Fick sms som var hjärtskärande men några djupa andetag och fokus var det som gällde.

Nu är jag nydushad efter att ha löpt 5 km runda med Oscar i duggregnet. Inte ett ända stopp och samma fart igenom alla uppförsbackar, 28 min. Det tar sig :) GODNATT!


Kommentarer
Postat av: suzan

Oavsett vilket spår jag väljer eller vart jag hamnar så ska vi fortfarande vara vänner och mina öron finns för dig! Kram!!!

2011-05-04 @ 05:42:16
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0