Lite lagom lågt.

Det blev inget vårrus för mig igår. Ingen thai idag heller.. ingen träning för fem öre. Sucks ASS!!
Jag är rastlös men febrig &  har en sjukt jobbig hosta. Känns som lungorna ska gå sönder snart. Får nöja mig med att bära barn & gunga dem på gungorna under dagarna.
Ser framemot helgen. Mest för att jag inte ska göra mkt alls.
Ska ha ett fokus och det är MIG SJÄLV.
Verkligen VERKLIGEN ta mig en stund och tänka över hur jag mår & vilka runtomkring mig som medför god energi. Ska försöka sluta fokusera så mkt på hur alla andra känner och sluta göra allt för att människor kring mig ska må bra. Mår inte jag bra så mår inte ngt bra...

regn regn regn... soffan & jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0