Go kväll!

Dagen blev inte riktigt som planerat...fast i ärlighetens namn så är planera ingeting jag orkar lägga fokus på just nu.
Tog en spinninklass istället för springa imorse. Gick väl sådär, orkade inte ta i och jag "sparade" energi för tanken var att jag skulle kört thaibox ikväll. Men min mentala bit är inte på topp & jag vill nt stressa min kropp med alltför hård träning. Vet nt, kanske skulle gjort mig gott att köra gärnet på klubben. Stämningen där är peppande och ger glädje men just nu så lockade det inte ändå. Tror sömn & vila tankarna från allt är viktigast.

Hursomhelst, mamma är hemma nu. Nyopererad. Så imorgon ska jag dit och hålla om henne & bara umgås..

Godnatt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0