Efter regn kmr solsken!!

Jag sitter som i chock.
Fick antaningsbrevet från Hagaberg idag & det stod GRATTIS , du har blivit antagen.
Nu sitter jag med fjärilar i magen och lite oroad men väldigt förväntansfull inför hösten. Hjälp, skola, plugga, hur gör man? Hur får man ekonomin att gå runt? Ojojoj... Mina spontana resor? Är jag redo att släppa dem.
Men FAN va skoj ändå, för utbildningen känns som gjord för mig...

Klapp på axeln,Anna! <3

Ska ner till köket och ordna en kyckling Paj till middag, därefter är jag kluven på om Thaiboxningen får ställas åt sidan ikväll. Har fåt dagis-ret-hostan, min hals känns som tusen nålar!! Imorgon ska jag springa vår-ruset, detär ju fan typiskt!!!

AnywAY,  NU ska jag le hela dagen. För fan va grymjag är : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0