And it is morning again.

Töcken, det ordet dyker upp. Känner mig fast i ett grått töcken just nu.
Har inte gått någonsomhelst pw på morgonen. Vet att det gör mig gott, gör mig pigg och ger mig energi. Men jag ORKAR inte ta mig ut när molnen är lika gråa som asfalten och tröttheten äter mig innifrån.
Nej, pw börjar vi med nästa vecka om jag då vill !!

Anyway, min frukost idag, haha! Jag hade extremt saltsug så jag åt ett stekt ägg, ett grillat kycklinglår, 2 msk keso typ & lite vitabönor. English breakfast delux kallar vi den!

Nu sitter jag istället och suktar efter en god yoghurt, kall, fräsh, söt & matig.. pmsen är här my friends.
Lunch idag blir yoghurt då! Lika bra att gå efter kroppens signalen de härdagarna.

Seee you, körlektion om 20 min.. HJÄLP.. USH..Ångeest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0