1 Maj.

Det här med offentliggöra saker & ting känns inte väsentligt här. Behovet finns men jag är rädd och skamsen och för att respektera min familj utgår jag från att ni som läser väljer att inte veta.
Men det som sker innebär mkt förändringar för mig & familjen... hoppas innerligt att detta går smärtfritt förbi.


Idag blir det roadtrip till falun med bror. Innan dess ska jag ta mig till gymmet och pumpa musklerna & löpa 5 km. Behöver stilla mina tankar och alla känslor.

Nu är det första maj & nu är det 1 månad kvar till Sommaren, beachen, skärgården och allt annat smått och gott.
Men i Maj är det även dags för annat smått&gott, VÅRRUSET Den 24e,  Oscars födelsedag den 21, Fallskärm 22 Maj, 3 Maj intervju, etc

Maj ska bli en bra månad, oavsett omständigheterna. Jag kan vara lycklig för jag är mitt liv. <3

Jag och Mormor i September 2010, Frankrike. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0