Tumba Veterinärklinik.

Jag hoppar in som allt i allo på mammas veterinärpraktik. Hon är egenföretagare och när jag faktiskt skriver ner det så blir jag faktiskt stolt över mamma. Pluggat i evigheter, med 3 ungar & pendlat från sthml till Uppsala, i 6 års tid. VARJE dag?!
Häftigt och målmedvetet. :)
Så änsålänge har jag fått assistera vid tandsten på hund, diskat verktyg till operationer och plåstrat om en vovve som vaknat efter sin narkos. Mysigt att vara här. Minns närjag var liten. Då fick jag rita på deras operationsbord för bläcket försvann om man tog also-sprit! Hihi.

Naej, magen kurrar. Det kommer en försäljare hit så lunchen blir betald, shysst deal?! Ska äta något som gör mig mage gott. Är alldeles matt och uttorkad pga magbesvären som håller på var & varannan dag. :( Måste nog till farbror doktorn och ta tag i magproblemen...

PS. IKVÄLL är det burgare med Oscar. Får dra ner på stekandet och ta ett magsnällt bröd så blir det nog supergoooott :D

kramaar / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0