TsunamiVarning på Hawaii!!

Mötte upp Carolin på dagens lillapromenadtur. Hon kom med nyheten om tsunamivarning på Hawaii. Jordbävningen i Japan har tagit 400 liv ( minst!) och nu är det folk som jag lärde känna på Hawaii som är utsatta för naturens krafter. Orolig :( Men de verkar vara lugnt änsålänge...

Well, sitter i Lyan. Ska upp till Martina på lite tjejkväll. Gossipgirl och tjejsnack är planen! Mysigt. Oscar har dragit på Afterwork med grabbarna från Ica. Så jag är lite ensam en stund, hihihohohehe!!

En bra helg känner jag. Solen gjorde sitt för nu är jag GLAAAAAAAAAD! ( Även utebliven träning gör nt så mkt för psyket, jag längtar omän MER till att få köra igång snart igen. Imorgon börjar jag lugnt med pw innan frukosten. Sen får jag se, söndag likaså. Måndag blire hårt igen. Så hår jag orkar med andra ord. THAIBOX iallafall.. längtar.)

MEN NU: TREVLIG HELG ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0