Torsdag 3 Mars.

Godmorgon!
Vissa mornar är bara bättre än andra, utan orsak. Idag är en såndär skön morgon. Jag vaknar vanligen alltid tillsammans med Oscar, fast jag ligger kvar i sängen, han går upp...stackarn. Men då rör dig sig om 6 tiden på morgonen alltså. Jag har turen som har ett jobb med skön arbetstid. :)
Men idag vakna vi 6.00 och jag hade inte mitt "morgonbitch" humör...utan drog mig i sängen, sträckte mig som en morgonpigg katt och tog datorn till sällskap.
En skön morgon bara...fan va härligt :D
(foto; Morgonbild från frankrike i september)



Gårdagens thaiboxning var tuuuung. Delvis pga träningsvärk, sen också för vår tränare körde årets mördar uppvärmning. Vi straffades med 40 upphopp efter den vanliga uppvärmningen!! Sen 40 till på slutet av passet... aldrig känt mig så löjligt trött och nära till spy. haha. Men underbart pass ändå!
Har en rutin att efter varje träningspass i tullinge,för att få i mig återhämningsmål som är tillräckligt stort men inte alltför stor eftersom vi ska sova dirr. Så gör jag min "super-goa-återhämntnings-gröt".
1/2 dl havre.
1 liten skopa vaniljprotte.
1 ägg.
1 msk sylt
samt laktosfrimjölk.

Mättar perfa, blir krämigare pga mindre havre än vanligt och sötat med vaniljeprotte. It's Yammiiii :D
Fast igår tog jag också 4 skivor skinka, bara sådär rakt upp och ner. Saltbehov!

Tooodles darlings !// Anna i sängen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0