TISDAG!

Vissa dagar är gröt på morgonen så förbannat gott!
Idag mixa jag min med äggvita, vaniljprotein& en halv banan. Sen mjölk,kaffe. Kanske liiiiite sylt ;)
Folk som inte gillar havregröt vet inte hur man gör GOD havregröt.
Ska iväg och övningsköra om 45 min. Morgontraffik. Känns helt okej!
Min tanke med att plugga teori på körskolan uteblev. JObbade över och det ska jag göra idag också, ifall jag hittar inhoppare på andra jobbet. Alltid ett jävla pussel hela tiden!?


Den här veckan ökar jag dosen thaiboxning. Ska ge mig in i sparringträningen. Sjukt längesen..Om de inte visar sig att jag ska jobba lördag. Hoppas nt. Pusseeeel you know!

Trevlig tisdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0