Splatterfilm & kalafrukost!

Hola Amigos!!

Landa i soffan efter att ha varit på mini-roadtrip med glada gänget & käkat kalasfrukost på Bomans i Trosa! Woooow. Sjukt gott, fräsht och jag fick en efterlängtad våffla till dessert.

Laddat med massa gott denna helg inför en skön träningsvecka ;) Godis & film igår vare med M & S. Älskar Marias soffor och hon har dessutom 120 tums filmduk som tv. Riktigt lyxigt. Synd bara att vi såg en sjuk splatter film. Haha, den var iförsig väldigt rolig.

Inte nog med att vi blev bortskämda med god mat & massa godis så fick jag även en manikyr. Nej, asgo lördag & söndag helt enkelt! Däremot har jag 4h att avverka på körskolan...."weey".... och ingen träning. Vilodaaag...får verkligen spika fast mig i soffan för det kryper i benen.

Here comes pics. Snodda från Susans blogg "ettdussinpannor" ;)
Fotogenier ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0